Community Management

Maak verbinding met jouw doelgroep

Lees meer

Community Management

Maak verbinding met jouw doelgroepnull

Lees meer
In het geweld van alle content die door merken wordt verspreid, is het uitdagend op te vallen bij jouw doelgroep. Dat betekent dat je niet alleen creatieve content moet maken, maar tegelijkertijd de verbinding moet maken, in alle fases van de consumer journey. In de pre-shopping fase, om bijvoorbeeld de shopper te interesseren voor jouw producten. In de shopping fase om ze te informeren over de (online) verkooppunten. En de post-shopping fase, waarin je de shopper kunt vragen naar zijn ervaring en beleving met jouw producten. Uiteraard is dit ook het moment om actief aan de slag te gaan om te leren van je shoppers, maar ook om een relatie aan te gaan en te werken aan loyale fans. Een tijdrovende en intensieve klus.

Wat doen we? 

Wij zorgen ervoor dat je geen omkijken hebt naar de reacties en vragen van jouw volgers. We beantwoorden vragen, gaan het gesprek aan en zorgen dat jouw klanten zich gehoord voelen. Wij nemen de webcare en het communitymanagement voor jou uit handen. Zo krijg je meer interactie, meer volgers, een hoger bereik en meer conversie. Wij zorgen voor tevreden klanten. En zo heb jij tijd om te doen waar je goed in bent.

Wat levert het op? 

  • Meer tijd
  • Loyale klanten
  • Meer bereik, interactie en conversie
  • Meer inzicht in je doelgroep
  • Een hechte community

Wil jij dat we zorgen voor een hechte community?